SİVAS ULAŞ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Ulaş Kaymakamlığı, 2017 Yılı Teknik Destek Programı Mart-Nisan Dönemi Kapsamında Yaptığı Proje Başvurusu Başarılı Bulunarak Kabul Edildi.

Orta Anadolu Kalkınma Ajansı tarafından açıklanan 2017 yılı Teknik Destek Programına ilişkin yapılan “Ulaş Kamu İhale Mevzuatı ve  E-Devlet Eğitimi” Proje  başvurusu 2017 yılı Teknik Destek Programı 1. dönem başvuruları (Mart- Nisan ayları) kapsamında, değerlendirme sonuçlarına göre başarılı bulunarak destek almaya hak kazandı.  
Ulaş Kaymakamlığı, 2017 Yılı Teknik Destek Programı Mart-Nisan Dönemi Kapsamında Yaptığı Proje Başvurusu Başarılı Bulunarak Kabul Edildi.

Ulaş ilçesinde bulunan kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan yöneticiler için Kamu İhale Kanunu ve e devlet modülü ile ilgili eğitim verilecektir. Eğitim alması öngörülen kamu kurumları arasında Ulaş Belediyesi, Ulaş Kaymakamlığı Yazı İşleri Müdürlüğü, Ulaş Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakfı, Ulaş Mal Müdürlüğü, Ulaş İlçe Nüfus Müdürlüğü, Ulaş İlçe Tapu Müdürlüğü, Ulaş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve bağlı Okul/Kurum Müdürlükleri, Ulaş İlçe Tarım Müdürlüğü, Ulaş İlçe Müftülüğü, Ulaş Devlet Hastanesi Müdürlüğü, Ulaş İlçe Emniyet Müdürlüğü, Ulaş İlçe Jandarma Komutanlığı, Ulaş Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği olmak üzere toplam 15 kamu kurumu bulunmaktadır. Bu kurumlarda görevli olan ve Kamu İhale Kanunu kapsamında ihaleler ile ilgili iş ve işlemlerden sorumlu bulunan tüm personel arasından her kurumdan ikişer, Ulaş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü´ne bağlı Okul ve Kurumlardan da ayrıca iki kişi olmak üzere toplamda 30 kişinin bu eğitimlere katılımı öngörülmektedir. Eğitimler 5 gün süreyle Ulaş Hükümet Konağında bulunan Ulaş Kaymakamlığı Konferans Salonunda yapılacaktır.

Eğitimler, “Günde 6 saat olmak üzere toplamda 30 saatlik bir eğitim öngörülmektedir. Eğitimin birinci gününde 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu hakkında genel bilgi verilmesi ve uygulanması ve EKAP İhale Sistemi, ikinci gününde Doğrudan Temin İhale sistemi ve Pazarlık Usulü İhale Uygulamalar hakkında bilgi, üçüncü gün Açık İhale Usulü İhale Uygulamaları, Yeterlilik Teklif Sorgulama ve Değerlendirilmesi hususlarla ilgili eğitim, dördüncü gün Hizmet Alımlarında Aşırı Düşük Teklif Sorgulama ve Değerlendirilmesi ve Yapım İşlerinde Aşırı Düşük Teklif Sorgulama ve Değerlendirilmesi yapılacaktır, beşinci günde ise Şikayet ve İtirazen Şikayet Yönetmelik ve Usulleri ve E-Devlet Uygulamaları ile birlikte kapanış yapılacaktır.

Ulaş Kaymakamı YILMAZ, “İlçede bulunan kurumların kaynaklarını etkin kullanabilmeleri ve böylelikle kurumsal kapasitelerini geliştirebilmelerine ihtiyaç duyulmaktadır. Genellikle göreve yeni başlayan veya kuruma başka yerlerden yeni tayin olan personelin Kamu İhale Kanunu çerçevesinde görev alması söz konusu olmaktadır. Dolayısıyla daha önceden bu konuda özel bir eğitim almadığı halde personelin ihale kanunu çerçevesinde alım yapması ve mevzuata uygun şekilde görevini icra etmesi beklenmektedir. Bu bağlamda personelin teknik beceri kapasitesinin geliştirilmesi ve buna bağlı olarak da kurumların etkin kaynak kullanımı ve daha iyi hizmetleri daha doğru ve hızlı şekilde sunabilmeleri amacıyla söz konusu eğitimlerin ilçede bulunan kamu kurumlarına yönelik düzenlenmesine ihtiyaç vardır.” Dedi.

Yılmaz, “Yerel ve bölgesel kalkınmaya katkıda bulunabilecek çalışmaların yeterince planlı ve profesyonel düzeyde olabilmesi ve yönetim ve organizasyon çalışmalarının istenen düzeye ulaşabilmesi amacıyla söz konusu eğitimlerin verilmesine ivedilikle ihtiyaç bulunmaktadır. Böylelikle kamu ihale mezuatı ve ekap uygulamaları konularında özel eğitimli personel yetiştirilebilecek, kamu dairelerine ait bütçelerin azami derecede etkin kullanımının sağlanması sağlanabilecektir.”dedi.

22-05-2017

Hürriyet Mahallesi Kaymakamlık Binası Kat 2 Ulaş/Sivas - 0346 781 20 60

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.